dinsdag 31 mei 2016

Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+

Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+


Ook via sociaal media is haccp regels te volgen.


Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+.
Als dit jou favoriete kanaal is, Klik hieronder op het Google+ icoon van haccp regels sociaal media kanaal, en volg ons zoals jij dat gewend bent.
Op alle kanalen houden wij iedereen op de hoogte van alle ontwikkelingen, nieuws en updates over haccp, voedselveiligheid en hygiëne.

Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+



Wat is Google+ en hoe kan ik Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+?




Profiel


Om te starten met Google+ maak je eerst een profiel. Je maakt een profiel aan met een Google-account, het is slim om hiervoor het Google-account te kiezen die je het meest gebruikt. Het is daarom handig om een privé e-mailadres te gebruiken dat van jezelf is en bijvoorbeeld geen e-mailadres van je werk.

Een profiel is bedoeld voor persoonlijk, niet commercieel gebruik. Je geeft dus je eigen naam op voor het profiel. Vervolgens geef je alle informatie op die je over jezelf vrij wilt geven en kan je gebruik gaan maken van het kanaal.  In je profiel beheer je welke informatie personen van jou zien, zoals je omschrijving, contactgegevens en links naar andere websites. kijk hier als voorbeeld hoe je Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+

Circles


Met circles rankschik je contacten. Je kan bijvoorbeeld een circle maken waarin je vrienden opneemt, of rangschikken op interesses. Deel personen in één of meerdere circles in. Bij ieder bericht dat je zelf deelt kan je aangeven voor welke circle het is bedoeld en wie dit bericht dus kunnen lezen. Je kan ook kiezen om je bericht met één persoon te delen, waardoor het een privébericht wordt.

Tips om meer connecties te krijgen:
  • Plaats een Google+ badge op je website, zodat personen zien dat je hier aanwezig bent. Je hebt badges voor personen, pagina’s en communities (lees verderop in dit blog wat de verschillen zijn).

  • Kijk bij ‘People’ onder ‘Find people’ om nieuwe contacten te vinden. Ook kan je hiervoor de zoekfunctie van Google+ gebruiken.

  • Deel je Google+ profiel via andere social media-kanalen. Link ook naar je profiel vanuit je handtekening in je mail en je nieuwsbrief.

Berichten plaatsen


Maak een bericht en voeg foto’s, video’s en links toe. Vervolgens bepaal je met wie je dit bericht wilt delen.

Wanneer je het bericht hebt gedeeld, kan je zien of het bericht openbaar, privé of met een circle is gedeeld. In de afbeelding hieronder zie je dat ik mijn bericht openbaar gedeeld heb (shared publicly).

Typ de naam van de persoon met een + ervoor om deze in een bericht te benoemen (+Eva Schouten). De namen worden automatisch aangevuld terwijl je typt. Vervolgens krijgt deze persoon een melding dat zijn/haar naam in een bericht is genoemd.

Bedrijfspagina


Maak een bedrijfspagina aan via plus.google.com/pages/create. Voer je bedrijfsnaam in en voeg afbeeldingen toe om je pagina een eigen karakter te geven. Geef een gedetailleerde beschrijving op, zodat klanten je beter kunnen vinden via Google. Deel berichten vanuit de pagina om je netwerk op de hoogte te houden van gebeurtenissen binnen jouw organisatie. Deel kennis die je hebt over jouw vakgebied op deze pagina en zorg voor unieke informatie om de meerwaarde van jouw pagina te benadrukken. Communiceer niet alleen met tekst, maar deel ook foto’s en video’s.

Gebruik hashtags


Gebruik hashtags in berichten. Hiermee zorg je dat het bereik van je bericht verder kan gaan dan alleen jouw netwerk. Zet voor de woorden die het onderwerp van je bericht vormen een #. Deze woorden worden vervolgens rechts bovenaan in het bericht getoond. Klik op het woord om te zien wat anderen over dit onderwerp te zeggen hebben en vind hiermee interessante personen voor je netwerk.

Hangouts


Een hangout is een omgeving in Google+ waar je kan chatten en videobellen. In een hangout verschijnt de persoon die aan het woord is automatisch in groot beeld. De rest van de deelnemers zijn in kleinere schermen eronder te zien. Je kunt met maximaal 10 mensen (voor bedrijven 15) samen videobellen in een hangout. Je kan zo’n hangout op meerdere manieren gebruiken: voor een overleg/brainstorm, een muziekles, kookinstructie, oma’s die hun kleinkinderen willen zien, noem maar op.

Communities


Er zijn heel veel communities gemaakt op Google+ waarin je kan discussiëren over verschillende onderwerpen. Deze communities zijn te vergelijken met de groepen op LinkedIn en Facebook. Je kunt ook zelf een community oprichten. Kijk wel eerst even of er niet al een groep is voor dit onderwerp, voor je er zelf één opent. Een community kan openbaar en gesloten zijn.
Idee: Werkzaam in de voedselbranche? Start een community om te vragen te stellen en antwoord te geven over gezonde voeding.

+1


Een +1 is te vergelijken met een like op Facebook. Geef een +1 aan artikelen, updates of foto’s die je bevallen. Door op +1 te klikken deel je dit bericht binnen jouw netwerk op Google+.

Gebruikers?


Belangrijk voor het gebruik van een social media-kanaal, is dat zich daar personen bevinden met wie je wil communiceren. Soms lijkt Google+ nog een beetje een echoput, er zijn al aardig wat leden op Google+ maar zij plaatsen nog weinig berichten op dit moment. Daarbij komt dat veel personen ‘per ongeluk’ een account hebben aangemaakt, omdat zij een Google-account hebben. Ik ben heel benieuwd hoe de verdere ontwikkeling van dit kanaal zal zijn. Als mijn omgeving meer op Google+ aanwezig is, zal ik hier ook met veel plezier meer gebruik van gaan maken. Voor bedrijven ben ik er in ieder geval wel uit: Google+ is een kanaal om serieus te nemen, omdat het je helpt om beter gevonden te worden.

Bekijk hier Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+
Haccp Regels Sociaal Volgen Met Google+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten